KOSZYK JEST
PUSTY

12 307 00 74 (10:00-16:00)

sklep@autodiagnostyka24.pl

Stanowisko dydaktyczne układu napędowego samochodu elektrycznego

CENA: 119 000,00 PLN
Czas wysyłki : 90 dni
szt.

produkt niedostępny w tej liczbie

dostępna ilość:

dodano produkt

przejdź do koszyka

Producent: Master Bike Piotr Sendyk
Numer katalogowy: EV02
Stanowisko dydaktyczne układu napędowego samochodu elektrycznego
Stanowisko dydaktyczne układu napędowego samochodu elektrycznego
Stanowisko dydaktyczne układu napędowego samochodu elektrycznego
Stanowisko dydaktyczne układu napędowego samochodu elektrycznego
Stanowisko dydaktyczne układu napędowego samochodu elektrycznego
Stanowisko dydaktyczne układu napędowego samochodu elektrycznego
Opis przedmiotu

Stanowisko dydaktyczne układu napędowego samochodu elektrycznego

 

Stanowisko dydaktyczne związane z elektromobilnością.

Szczególnie przeznaczone do zawodu TECHNIK ELEKTROMOBILNOŚCI w zakresie kwalifikacji: „MOT.02. Obsługa, diagnozowanie oraz naprawa mechatronicznych systemów pojazdów samochodowych” i „MOT.07. Organizacja i prowadzenie procesu obsługi i naprawy pojazdów zeroemisyjnych i niskoemisyjnych” realizowane w technikum i w branżowej szkole II stopnia.

 

Możliwości:
· stanowisko pozwala na zapoznanie się z budową układu napędowego typowego seryjnie produkowanego samochodu elektrycznego Nissan Leaf 24kWh.

· prezentację obwodów elektrycznych i ich przeznaczenie w oparciu o załączoną dokumentację
techniczną;
· prezentację transmisji mocy w tego typu pojazdach podczas róznych trybówpracy (przyśpieszanie, jazda ze stała prędkością, hamowanie regeneracyjne);
· pomiar sygnałów z czujników systemu sterowania za pomocą oscyloskopu, multimetru;
· pomiar sygnałów z elementów wykonawczych systemu za pomocą oscyloskopu, multimetru;
· zasymulowanie błędów i usterek systemu;
· możliwość połączenia się z systemem sterowania poprzez gniazdo OBDII
· prezentację budowy baterii trakcyjnej opartej na ogniwach li-ion/LiFePO4.


Stanowisko zawiera:
· cały układ napędowy samochodu elektrycznego wraz z przekładnią i półosiami napędowymi;

· baterię trakcyjną li-ion 24 kWh;
· ładowarkę baterii li-ion sieciową 3,6kW typ 2;
· konwerter DC/DC ;

· falownik silnika;
· ładowarkę pokładową;
· gniazda ładowania AC oraz DC ;
· tablicę przyrządów deski rozdzielczej;
· pedał przyśpieszenia;
· pedał hamowania;
· włącznik główny;
· gniazdo ładowania typ2 stosowane na publicznych stacjach szybkiego ładowania;
· gniazdo OBDII do komunikacji testerami diagnostycznymi;

· wyłącznik bezpieczeństwa;
· schemat elektryczny układu sterowania z wyprowadzonymi gniazdami typu banan do pomiarów oraz pętle prądowe baterii i silnika elektrycznego ;
· wskaźniki napęcia baterii pokładowej, wskaźnik prędkości obrotowej kół napędowych;

· hamulce półosi napędowych;
· układ chłodzenia silnika elektrycznego, konwertera DC/DC, falownika, ładowarki pokładowej;

· akumulator systemowy 12VDC;
· rama nośna stanowiska malowanymi proszkowo, wykonana z profili stalowych z zamontowanymi kółkami transportowymi;
· demontowane osłony z blachy perforowanej osłaniające elementy wirujące.

 

Parametry:

  • wymiary: 180 x 100 x 130 cm (układ napędowy)
  • wymiary: 160 x 100 x 130 cm (bateria)
  • waga: ~ 400 kg (układ napędowy)
  • waga: ~ 340 kg (bateria)


Stanowisko dedykowane do wpółpracy ze stanowiskiem dydaktycznym stacji ładowania samochodu elektrycznego.

 

wymiary: 180 x 100 x 130 cm (układ napędowy)Stanowisko dydaktyczne układu napędowego samochodu elektrycznegoStanowisko dydaktyczne układu napędowego samochodu elektrycznego

Stanowisko dydaktyczne układu napędowego samochodu elektrycznego

Stanowisko dydaktyczne układu napędowego samochodu elektrycznego

Stanowisko dydaktyczne układu napędowego samochodu elektrycznego

Stanowisko dydaktyczne układu napędowego samochodu elektrycznego

 

 wymiary: 180 x 100 x 130 cm (układ napędowy)

 

 

 

 

 

 

 

 

Opinie klientów
Dodaj opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie

Polecane produkty

4
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl