KOSZYK JEST
PUSTY

12 307 00 74 (10:00-16:00)

sklep@autodiagnostyka24.pl

Stanowisko dydaktyczne układu napędowego małego miejskiego pojazdu elektrycznego

CENA: 60 000,00 PLN
Czas wysyłki : 90dni
szt.

produkt niedostępny w tej liczbie

dostępna ilość:

dodano produkt

przejdź do koszyka

Producent: Master Bike Piotr Sendyk
Numer katalogowy: EV01
Stanowisko dydaktyczne układu napędowego małego miejskiego pojazdu elektrycznego
Stanowisko dydaktyczne układu napędowego małego miejskiego pojazdu elektrycznego
Stanowisko dydaktyczne układu napędowego małego miejskiego pojazdu elektrycznego
Opis przedmiotu

Stanowisko dydaktyczne związane z elektromobilnością.

Szczególnie przeznaczone do zawodu TECHNIK ELEKTROMOBILNOŚCI w zakresie kwalifikacji: „MOT.02. Obsługa, diagnozowanie oraz naprawa mechatronicznych systemów pojazdów samochodowych” i „MOT.07. Organizacja i prowadzenie procesu obsługi i naprawy pojazdów zeroemisyjnych i niskoemisyjnych” realizowane w technikum i w branżowej szkole II stopnia.

 

 

Stanowisko dydaktyczne układu napędowego małego miejskiego pojazdu elektrycznego

 

Możliwości:
· stanowisko pozwala na zapoznanie się z budową układu napędowego małego miejskiego
pojazdu elektrycznego grupy LEV (Light Electric Vehicle).
· prezentację obwodów elektrycznych i ich przeznaczenie w oparciu o załączoną dokumentację
techniczną;
· prezentację transmisji mocy w tego typu pojazdach;
· pomiar sygnałów z czujników systemu sterowania za pomocą oscyloskopu, multimetru;
· pomiar sygnałów z elementów wykonawczych systemu za pomocą oscyloskopu, multimetru;
· pomiar temperatury silnika oraz baterii trakcyjnej;
· zasymulowanie błędów i usterek systemu;
· obserwację napięć na poszczególnych sekcjach baterii;

· obserwację procesu balansowanie poszczególnych sekcji baterii trakcyjnej;
· ciągły podgląd parametrów bieżących sterownika silnika oraz baterii trakcyjnej na dołączonym tablecie z komunikacją bezprzewodową;
· możliwość połączenia się z systemem sterowania poprzez dedykowane oprogramowanie oraz
możliwość zmiany parametrów sterowania systemu m.in. (zmianę mocy, ograniczenie
prędkości maksymalnej, ustawienie momentu hamującego w trakcie hamowania
rekuperacyjnego);

· poznanie struktury złącza ładowania typ2 z przewodami komunikacyjnymi CP oraz PP.


Stanowisko zawiera:
· silnik trakcyjny pojazdu elektrycznego BLDC sterowany hallotronami;
· dwa czujniki temperatury baterii NTC10;
· baterię trakcyjną LiFePO4 48V 50Ah;
· czujnik temperatury KTY83 silnika trakcyjnego;

· BMS baterii LiFePO4 z komunikacją bezprzewodową oraz funkcją balansowania ogniw;
· ładowarkę 16a typ2 baterii LiFePO4;
· sterownik silnika elektrycznego FOC IPMSM;
· grzybek bezpieczeństwa;
· stacyjkę;
· konwerter DC/DC;
· wyświetlacz lcd deski rozdzielczej z komunikacją LIN;
· pedał przyśpieszenia;
· czujniki hamowania nisko i wysokonapięciowe;
· obudowa baterii trakcyjnej z przeźroczystego tworzywa sztucznego; 
· złącze InterLock baterii trakcyjnej;

· przełącznik trybu jazdy D,R ; 
· styczniki główne baterii na dodatnim i ujemnym potencjale;
· włącznik tempomatu;
· bezpiecznik główny baterii;
· obudowa silnika trakcyjnego z przeźroczystego tworzywa sztucznego;
· gniazdo ładowania typ2 stosowane na publicznych stacjach szybkiego ładowania;
· monitor lcd z wbudowanym oprogramowaniem do komunikacji ze sterownikiem silnika oraz BMS-em baterii;

· schemat elektryczny układu sterowania z wyprowadzonymi gniazdami typu banan do pomiarów oraz pętle prądowe baterii i silnika elektrycznego ;
· wskaźniki napięcia baterii pokładowej.

 

Opcje dodatkowe:

  • hamulec elektromagnetyczny proszkowy z płynną regulacją obciążenia za pomocą potencjometru połaczony z silnikiem za pomocą paska zębatego;
  • czujnik momentu obrotowego;
  • wskaźnik momentu obrotowego;
  • regulator momentu hamującego silnik poprzez sterowanie potencjometrem.

Rama stanowiska wykonana z profili stalowych malowanych proszkowo, zamontowana na kółkach transportowych z hamulcem. Blat wykonany z płyty 18mm oklejonej PCV. Kaseton wykonany z profili aluminiowych anodowanych. Plansza ze schematem wykonana w technologii nadruku UV.

Parametry:

  • wymiary: 135 x 80 x 185 cm
  • waga: ~ 130 kg. (bez hamulca), ~ 150 kg. (z hamulcem)

 

Stanowisko przystosowane do współpracy ze stanowiskiem dydaktycznym stacji ładowania samochodu elektrycznego WB01.

Stanowisko dydaktyczne układu napędowego małego miejskiego pojazdu elektrycznegoStanowisko dydaktyczne układu napędowego małego miejskiego pojazdu elektrycznego

Opinie klientów
Dodaj opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie

Polecane produkty

4
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl