12 307 00 74 (10:00-16:00)
sklep@autodiagnostyka24.plProducent: Master Bike Piotr Sendyk |
Numer katalogowy: EV01 |
Stanowisko dydaktyczne związane z elektromobilnością.
Szczególnie przeznaczone do zawodu TECHNIK ELEKTROMOBILNOŚCI w zakresie kwalifikacji: „MOT.02. Obsługa, diagnozowanie oraz naprawa mechatronicznych systemów pojazdów samochodowych” i „MOT.07. Organizacja i prowadzenie procesu obsługi i naprawy pojazdów zeroemisyjnych i niskoemisyjnych” realizowane w technikum i w branżowej szkole II stopnia.
Stanowisko dydaktyczne układu napędowego małego miejskiego pojazdu elektrycznego
Możliwości:
· stanowisko pozwala na zapoznanie się z budową układu napędowego małego miejskiego
pojazdu elektrycznego grupy LEV (Light Electric Vehicle).
· prezentację obwodów elektrycznych i ich przeznaczenie w oparciu o załączoną dokumentację
techniczną;
· prezentację transmisji mocy w tego typu pojazdach;
· pomiar sygnałów z czujników systemu sterowania za pomocą oscyloskopu, multimetru;
· pomiar sygnałów z elementów wykonawczych systemu za pomocą oscyloskopu, multimetru;
· pomiar temperatury silnika oraz baterii trakcyjnej;
· zasymulowanie błędów i usterek systemu;
· obserwację napięć na poszczególnych sekcjach baterii;
· obserwację procesu balansowanie poszczególnych sekcji baterii trakcyjnej;
· ciągły podgląd parametrów bieżących sterownika silnika oraz baterii trakcyjnej na dołączonym tablecie z komunikacją bezprzewodową;
· możliwość połączenia się z systemem sterowania poprzez dedykowane oprogramowanie oraz
możliwość zmiany parametrów sterowania systemu m.in. (zmianę mocy, ograniczenie
prędkości maksymalnej, ustawienie momentu hamującego w trakcie hamowania
rekuperacyjnego);
· poznanie struktury złącza ładowania typ2 z przewodami komunikacyjnymi CP oraz PP.
Stanowisko zawiera:
· silnik trakcyjny pojazdu elektrycznego BLDC sterowany hallotronami;
· dwa czujniki temperatury baterii NTC10;
· baterię trakcyjną LiFePO4 48V 50Ah;
· czujnik temperatury KTY83 silnika trakcyjnego;
· BMS baterii LiFePO4 z komunikacją bezprzewodową oraz funkcją balansowania ogniw;
· ładowarkę 16a typ2 baterii LiFePO4;
· sterownik silnika elektrycznego FOC IPMSM;
· grzybek bezpieczeństwa;
· stacyjkę;
· konwerter DC/DC;
· wyświetlacz lcd deski rozdzielczej z komunikacją LIN;
· pedał przyśpieszenia;
· czujniki hamowania nisko i wysokonapięciowe;
· obudowa baterii trakcyjnej z przeźroczystego tworzywa sztucznego;
· złącze InterLock baterii trakcyjnej;
· przełącznik trybu jazdy D,R ;
· styczniki główne baterii na dodatnim i ujemnym potencjale;
· włącznik tempomatu;
· bezpiecznik główny baterii;
· obudowa silnika trakcyjnego z przeźroczystego tworzywa sztucznego;
· gniazdo ładowania typ2 stosowane na publicznych stacjach szybkiego ładowania;
· monitor lcd z wbudowanym oprogramowaniem do komunikacji ze sterownikiem silnika oraz BMS-em baterii;
· schemat elektryczny układu sterowania z wyprowadzonymi gniazdami typu banan do pomiarów oraz pętle prądowe baterii i silnika elektrycznego ;
· wskaźniki napięcia baterii pokładowej.
Opcje dodatkowe:
Rama stanowiska wykonana z profili stalowych malowanych proszkowo, zamontowana na kółkach transportowych z hamulcem. Blat wykonany z płyty 18mm oklejonej PCV. Kaseton wykonany z profili aluminiowych anodowanych. Plansza ze schematem wykonana w technologii nadruku UV.
Parametry:
Stanowisko przystosowane do współpracy ze stanowiskiem dydaktycznym stacji ładowania samochodu elektrycznego WB01.
Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie