KOSZYK JEST
PUSTY

12 307 00 74 (10:00-16:00)

sklep@autodiagnostyka24.pl

Stanowisko demonstracyjne układu napędowego samochodu hybrydowego

CENA: 45 000,00 PLN
Czas wysyłki : 30dni
szt.

produkt niedostępny w tej liczbie

dostępna ilość:

dodano produkt

przejdź do koszyka

Producent: Master Bike Piotr Sendyk
Numer katalogowy: HBD01
Stanowisko demonstracyjne układu napędowego pojazdu hybrydowego
Stanowisko demonstracyjne układu napędowego pojazdu hybrydowego
Stanowisko demonstracyjne układu napędowego pojazdu hybrydowego
Stanowisko demonstracyjne układu napędowego pojazdu hybrydowego
Stanowisko demonstracyjne układu napędowego pojazdu hybrydowego
Stanowisko demonstracyjne układu napędowego pojazdu hybrydowego
Stanowisko demonstracyjne układu napędowego pojazdu hybrydowego
Stanowisko demonstracyjne układu napędowego pojazdu hybrydowego
Stanowisko demonstracyjne układu napędowego pojazdu hybrydowego
Stanowisko demonstracyjne układu napędowego pojazdu hybrydowego
Stanowisko demonstracyjne układu napędowego pojazdu hybrydowego
Opis przedmiotu

Stanowisko demonstracyjne układu napędowego samochodu hybrydowego

Stanowiska dydaktyczne związane z elektromobilnością.

Szczególnie przeznaczone do zawodu TECHNIK ELEKTROMOBILNOŚCI w zakresie kwalifikacji: „MOT.02. Obsługa, diagnozowanie oraz naprawa mechatronicznych systemów pojazdów samochodowych” i „MOT.07. Organizacja i prowadzenie procesu obsługi i naprawy pojazdów zeroemisyjnych i niskoemisyjnych” realizowane w technikum i w branżowej szkole II stopnia.

 

Możliwości:

Stanowisko umożliwia poznanie budowy i funkcjonowania napędu hybrydowego w oparciu o Toyotę Prius. Główne komponenty napędu, takie jak:

- silnik spalinowy wraz z układem korbowo – tłokowym oraz rozrządu,
- przekładnia planetarna;
- tłumik drgań skrętnych;
- maszyny elektryczne MG1 i MG2;
- przekładnia główna i koła zębate przekładni redukcyjnej;

Elementy zostały zaprezentowane na modelu w przekroju / półwidoku, co umożliwia zapoznanie się ze szczegółami budowy i wzajemnej współpracy ww. elementów.

Stanowisko umożliwia wprawienie w ruch elementów wirujących napędu zarówno od strony wału korbowego jak od strony maszyny elektrycznej MG2, co umożliwia demonstrację pracy układu w trybie napędu spalinowego i elektrycznego.

Stanowisko pozwala na płynną regulację prędkości obrotowych silników elektrycznych  w celu prezentacji zmiany przełożeń i trybów pracy przekładni planetarnej.


Stanowisko zawiera:


- zintegrowany napęd auta Toyota Prius;
- rama nośna;
- panel ze schematem napędu;
- dwa silniki napędowe z płynną regulacją prędkości obrotowej;
- przekładnie redukcyjne ze sprzęgłem elastycznym.

Parametry:

  • napięcie zasilania: 230VAC 50Hz.

 

 

Stanowisko demonstracyjne ma umożliwiać poznanie budowy i funkcjonowania napędu hybrydowego.
Główne komponenty napędu: - silnik spalinowy wraz z układem korbowo – tłokowym oraz rozrządu, - przekładnia planetarna, - tłumik drgań skrętnych, - maszyny elektryczne MG1 i MG2 (silniki elektryczne, prądnice, generatory) - przekładnia główna i koła zębate przekładni redukcyjnej, Stanowisko ma umożliwiać poznanie budowy i funkcjonowania napędu hybrydowego w oparciu o napęd hybrydowy samochodu osobowego. Zaprezentowanie budowy na modelu w przekroju / półwidoku, pozwoli na zapoznanie się ze szczegółami budowy i wzajemnej współpracy ww. elementów. Stanowisko ma umożliwiać wprawienie w ruch elementów wirujących napędu zarówno od strony rozrządu jak od strony maszyny elektrycznej MG2, co umożliwia demonstrację pracy układu w trybie napędu spalinowego i elektrycznego. Napęd realizowany silnikami elektrycznymi. GŁÓWNE KOMPONENTY STANOWISKA: - zintegrowany napęd samochodu osobowego; - rama nośna; - panel ze schematem napędu; - dwa silniki napędowe o mocy każdy co najmniej 120W; - osłona wykonana z przezroczystego materiału (tworzywa) zamocowana na stelażu. Z uwagi na ciężar silnika konstrukcja stojaka musi gwarantować stabilność i bezpieczeństwo. Zespół silników napędu hybrydowego ma być rozwiązaniem typowym, stosowanym w seryjnie produkowanym pojeździe lub pojazdach z napędem hybrydowym. Ze względu na cele edukacyjne zamawiający nie jest zainteresowany rozwiązaniem prototypowym lub bardzo rzadko stosowanym w motoryzacji. Wszystkie elementy ruchome silników muszą zachować możliwość wykonywania typowego dla siebie ruchu - do celów demonstracyjnych. Silniki mogą być wprawiane w ruch oddzielnie lub równocześnie, zgodnie z wymaganiami nauczania. Ruchy silnika generowane są przez pomocnicze silniki elektryczne włączane za pomocą bezpiecznego przycisku zamocowanego na stojaku. Osłona zapewniająca bezpieczeństwo użytkowania stanowiska podczas wprawienia w ruch elementów wirujących napędu. Stojak wyposażony w przewód zasilający ze standardową wtyczką. Stojak wyposażony w panel z nazwą stanowiska oraz kolorowymi schematami blokowymi napędu hybrydowego z nazwami elementów składowych. Wnętrze silników opróżnione z cieczy chłodzącej, odtłuszczone i pomalowane trwałą farbą. Wewnętrzne powierzchnie obudów, bloków, komór pomalowane kolorem wyraźnie odróżniającym się od części składowych, ruchomych silników. Części ruchome wyczyszczone, wypolerowane. Duże powierzchnie bloków, pokryw, obudów wycięte w celu uwidocznienia elementów ruchomych silników (tłoki, układ rozrządu, kolektor, układ smarowania silnika spalinowego, przekładnia planetarna, maszyny elektryczne MG1 i MG2). Krawędzie otworów w miejscach wycięcia zaszlifowane (bez zadziorów) i pomalowane kolorem kontrastującym z kolorem powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych komór, obudów, bloków. Powierzchnie zewnętrzne komór, obudów, bloków odtłuszczone i pomalowane jednolicie kolorem - innym niż krawędzie i powierzchnie wewnętrzne. Wymiary całkowite stanowiska (razem z osłoną): 1300 x 800 x 1600 [mm] (+/- 20%). Waga całkowita zestawu: 300kg (+/- 30%).

Stanowisko demonstracyjne układu napędowego pojazdu hybrydowego

Możliwości: Stanowisko umożliwia poznanie budowy i funkcjonowania napędu hybrydowego w oparciu o napęd auta Toyota Prius. Główne komponenty napędu, takie jak:   - silnik spalinowy wraz z układem korbowo – tłokowym oraz rozrządu,  - przekładnia planetarna;  - tłumik drgań skrętnych;  - maszyny elektryczne MG1 i MG2;  - przekładnia główna i koła zębate przekładni redukcyjnej;   Elementy zostały zaprezentowane na modelu w przekroju / półwidoku, co umożliwia zapoznanie się ze szczegółami budowy i wzajemnej współpracy ww. elementów. Stanowisko umożliwia wprawienie w ruch elementów wirujących napędu zarówno od strony rozrządu jak od strony maszyny elektrycznej MG2, co umożliwia demonstrację pracy układu w trybie napędu spalinowego i elektrycznego.  Stanowisko pozwala na regulację prędkości obrotowych silników elektrycznych  w celu prezentacji zmiany przełożeń i trybów pracy przekładni planetarnej.   Stanowisko zawiera:  - zintegrowany napęd auta Toyota Prius;  - rama nośna;  - panel ze schematem napędu;  - dwa silniki napędowe.  Parametry:  - napięcie zasilania: 230VAC 50Hz.

Stanowisko demonstracyjne układu napędowego pojazdu hybrydowego

 

Stanowisko demonstracyjne układu napędowego pojazdu hybrydowego

Stanowisko demonstracyjne układu napędowego pojazdu hybrydowego

 

 

 

 

Film demonstracyjny

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Opinie klientów
Dodaj opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie

Polecane produkty

8
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl