KOSZYK JEST
PUSTY

12 307 00 74 (10:00-16:00)

sklep@autodiagnostyka24.pl

Pneumatyczny układ hamulcowy zespołu ciągnik - naczepa

CENA: 40 000,00 PLN
Czas wysyłki : 30dni
szt.

produkt niedostępny w tej liczbie

dostępna ilość:

dodano produkt

przejdź do koszyka

Producent: Master Bike Piotr Sendyk
Numer katalogowy: PNH01
Opis przedmiotu

Pneumatyczny układ hamulcowy zespołu ciągnik - naczepa  może stanowić wyposażenie szkół kształcących w zawodach :

  • elektromechanik pojazdów samochodowych  technik pojazdów samochodowych
  • mechanik pojazdów samochodowych
  • technik pojazdów samochodowych
  • pokrewne

 

Pneumatyczny układ hamulcowy zespołu ciągnik - naczepa

Możliwości:

- stanowisko umożliwiające poznanie budowy i zasad funkcjonowania podstawowego pneumatycznego układu hamulcowego zespołu ciągnik - naczepa oraz naukę praktycznych umiejętności wykonywania połączeń bloków układu;

- stanowisko wykonane w formie zestawu panelowego, umożliwiając szybki demontaż poszczególnych komponentów – paneli, co stwarza korzyści w postaci możliwości budowy innych konfiguracji, np.:

  • ciągnik siodłowy dwuosiowy bez naczepy
  • ciągnik siodłowy dwuosiowy z naczepą jednoosiową
  • połączenia pomiędzy poszczególnymi elementami, wykonywane z wykorzystaniem przewodów zakończonych szybkozłączkami, umożliwiającymi szybkie, pewne oraz wielokrotne tworzenie różnych konfiguracji zestawu. Zestaw wyposażony w standardowe gniazda kontrolne ciśnienia stosowane w pojazdach, umożliwiające wykonywanie procedur kontrolnych.

Zestaw panelowy umożliwia:

  1. naukę czytania schematów pneumatycznych
  2. naukę łączenia i diagnozowania poszczególnych elementów układu
  3. pomiar ciśnień w dowolnym obwodzie układu hamulcowego
  4. zapoznanie się z graficznym oznaczeniem elementów układu hamulcowego
  5. pomiar czasu uzyskania ciśnienia roboczego przez sprężarkę
  6. obserwację skoku siłowników w zależności od ciśnienia
  7. obserwację szczelności układu
  8. obserwację skoku pedału hamulca (jałowy i czynny)
  9. budowanie dowolnych konfiguracji układów hamulcowych

Wyposażenie stanowiska:

  • panel kontrolny kierowcy;
  • gniazdo ISO 7638;
  • zawór czterodrogowy;
  • zawór sterujący przyczepą;
  • zawór regulacji siły hamowania;
  • zawór korygujący;
  • zawór hamulca ręcznego;
  • pedał hamulca (główny zawór hamulcowy);
  • osuszacz z regulatorem ciśnienia;
  • zbiornik osuszacza powietrza 5L;
  • sprężynowy siłownik hamulcowy;
  • siłownik hamulcowy;
  • zbiornik powietrza 10L;
  • zawór przyczepy;
  • zawór przekaźnikowy;
  • zawór regulacji siły hamowania;
  • złącze sprzęgające (przyczepa);
  • złącze sprzęgające;
  • zawór przyczepy z zaworem luzującym;
  • złącze Duomatic;
  • gniazdo Duomatic;
  • stelaż stanowiska – „ciągnik”;
  • stelaż stanowiska – „naczepa”;
  • sprężarka powietrza;
  • zestaw przewodów pneumatycznych umożliwiający wykonywanie połączeń między panelami;
  • zestaw manometrów kontrolnych z przyłączeniami do gniazd kontrolnych.

 

Stanowisko wykonane w formie dwóch zestawów panelowych, połączonych ze sobą za pomocą przewodów pneumatycznych i osadzonych oddzielnie na dwóch ramach stalowych. Ramy zabudowane na ruchomych stelażach stanowiska laboratoryjnego.

Całość konstrukcji metalowej pomalowana farbą proszkową dla zapewnienia estetyki i trwałości powłok lakierniczych

Do stelaży przymocowane blaty robocze, wykonane z płyty wiórowej laminowanej dwustronnie o grubości 18mm w kolorze jasnoszarym.

 

Wymiary stelaża stanowiska laboratoryjnego „ciągnika”:

  1. a) szerokość: 210 cm
  2. b) głębokość: 75 cm
  3. c) wysokość: 185 cm

 

Wymiary stelaża stanowiska laboratoryjnego „naczepy”:

  1. a) szerokość: 110 cm
  2. b) głębokość: 75 cm
  3. c) wysokość: 185 cm

 

 

Opinie klientów
Dodaj opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie

Polecane produkty

1
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl